Volledig innovatief en full web-based, OptiGest werkt op elke browser en elk toestel (pc, smartphone, tablet).
Op kantoor of onderweg bij klanten, OptiBeheer past zich moeiteloos aan in even welk omstandigheid.
Met zijn ticketting-module, zijn extranet (toegang voor huurders en derde eigenaars) en emails synchronisatie, is OptiBeheer de meest geavanceerde software op de markt.
Daarnaast biedt de software ook een complete oplossing voor het financieel én technisch beheer van uw vastgoederen portfolio.
Aanmaningen met instelbare automatische kosten, historiek van onbetaalde aanmaningen, historiek van verplichte aanmaningen.
Individuele en gedetailleerde afrekeningen, automatische afdruk.
Administratief en technisch beheer van taken met prioritering en opvolging van aanvragen (eigenaars, huurders, leveranciers)
Dubbele boekhouding met één of meerdere rekeningenstelsels volgens de geldende wetgeving, proef- en saldibalans, grootboek.
Beheer, opslag en onbeperkte back-up van uw documenten, overal raadpleegbaar.
Opvolging van uw mandaten en gegevens als eigenaar.
Slimme berichtensysteem met automatische classificatie, sjabloonbibliotheek en e-mailsynchronisatie.
Volledig beheer van huurcontracten. Automatische generatie op basis van sjablonen. Automatische opvolging en indexatie. Beheer van derdebetalers, jaarlijkse plaatsbezoeken, kosten met of zonder btw en uitzonderlijke voorschotten.
Opvolging van uw huurders.
Huurindexatie en automatische brieven.
Mede-eigendommen, kavels, identiteiten, mede-eigenaars, huurders, leveranciers, gemachtigde, aard van uitgaven, werkdossiers..
Instelbare gebruikersprofielen en toegangsrechten.
Beheer van tickets, werkopdrachten, technische opvolging, automatische herinneringen aan leveranciers, en planning.
Opvolging van contracten en herinnering aan vervaldatums.
Uitgebreide module voor schadebeheer. Technische opvolging van uw kavels.